zondag 15 juni 2014

Over mezelf

Ik ben Tine, mama van Tess (°december 2011) en Vic (°mei 2013).
Ik zag in mijn omgeving, de mooie naaicreaties van vriendinnen! Dat wilde ik ook kunnen! Voor Kerst kreeg ik van mijn ventje een naaimachine cadeau en sindsdien ben ik gebeten door de naaimicrobe!

Met twee kleine kindjes in huis is het niet altijd makkelijk om tijd te vinden om te naaien, maar dankzij mijn geweldig ouderschapsverlof (halftijds) lukt het toch om bijna wekelijks iets te maken! Ondertussen werk ik opnieuw fulltime en spijtig genoeg heb ik daardoor minder tijd om te naaien! Maar elke kans die ik krijg, zit ik achter mijn machine!

De leuke blogs over naaien, zette me aan om zelf ook eentje te starten... Ik ga proberen om regelmatig iets te komen posten!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten