dinsdag 17 juni 2014

Naaihulpje

Een afvalzakje voor bij mijn naaimachine stond al een tijdje op mijn lijstje. Ik kocht toepasselijke stofjes uit het Micheal Miller - Love to sew gamma. 

Ik maakte het op basis van de tutorial van sew mama sew maar het wel zonder speldenkussen (want dat hangt al rond mijn machine) en maakte de basis breder. Zodat ik makkelijk heel mijn machine erop kan zetten!




















Ben vooral tevreden van mijn zakje, dat helemaal niet zo moeilijk bleek te zijn. Het knoopje dat ik gebruikte zat als reserveknoopje bij één van de favoriete shirtjes van mijn dochtertje (4 Funky Flavours).




















Geen geknoei meer met allemaal kleine stukjes garen, vanaf nu alles in het afvalzakje!

Nu ik het volledige resultaat zie, denk ik wel dat ik snel een nieuw speldenkussen ga maken, zodat het assorti is voor bij mijn naaihulpje :-)

2 opmerkingen :